מעבר משרדים - מה חשוב לדעת?

מעבר משרדים – מה חשוב באמת לבדוק לפני שמקבלים החלטה על מעבר

מעבר משרדים יכול להיות מסובך אף יותר ממעבר דירה

אף אחד לא באמת אוהב להעביר את המשרד שלו ממקום למקום. אפילו מעבר של כמה מטרים, משולחן אחד לשולחן אחר באותו מקום עבודה, יכול להיות משימה מתישה במיוחד בהתחשב בכל הניירות, הקלסרים, החומר המקצועי ומכשירי החשמל שבהם אנחנו משתמשים על בסיס יום יומי. ברור, אם כן, מדוע מעבר משרדים של ממש הוא מצב שרבים מאתנו מעדיפים להימנע ממנו כל עוד הם יכולים. ועדיין, מדובר בתהליך טבעי שאנחנו צריכים לעבור אחת לכמה זמן. אנחנו עוברים משרדים כי אנחנו רוצים לעבור לאזור שכירות זול יותר, כי אנחנו רוצים לעבור למשרדים יוקרתיים ומרשימים יותר או כי אנחנו רוצים לעבור למשרדים זולים יותר שנמצאים בהישג ידינו, כי נוח לנו יותר לעבור למיקום קרוב יותר לבית, או פשוט כדי לייעל את העסק ולעבור למשרדים המתאימים לו במידה הרבה ביותר שיאפשרו לו ולעובדים שבו להגיע למלוא מיצוי הפוטנציאל שבהם. בהתחשב בכך, יש כמה דברים שכדאי לנו מאוד לבדוק.

מה חשוב במיוחד לבדוק לפני המעבר?

  • הדבר הברור מאליו, שסביר להניח שכל אחד מאתנו בודק לפני שהוא מבצע מעבר משרדים והוא אכן החלק החשוב ביותר של התהליך, הוא כל מה שנוגע למחיר שאנחנו משלמים לעומת התמורה. מעבר להבדלים בגובה השכירות, שהם התנאי הבסיסי ביותר למעבר שלנו, כדאי לנו לבדוק גם פרמטרים כמו גובה המעבר משרדים - מה חשוב לדעת?ארנונה שמשפיע מאוד על משרד גדול, האם ישנן הטבות מסוימות שלהן אנחנו זכאים בעקבות המעבר שלנו? במידה ועברנו לאזור פריפריה, לדוגמה, התשובה לשאלה הזאת תהיה כן. בכל מקרה, כדאי וחשוב לבדוק ביסודיות כל פרמטר כלכלי באשר הוא עוד לפני המעבר, בכדי לוודא את קבלת המשרד הרווחי ביותר והמשתלם ביותר עבור הצרכים המדויקים שלנו.
  • מעבר לכל מה שקשור למחיר, אנחנו צריכים לבדוק את ההתאמה והמוכנות של המשרד עצמו לצרכים שלנו. זה קשור, במידה רבה, לגודל המשרד, אך ממש לא רק לגודל. אנחנו צריכים לבדוק את מצב התשתיות במשרד מבחינת חשמל, צנרת ותקשורת. אנחנו צריכים לראות מה המצב ההיגייני במשרד, ולבדוק האם נחוצה חברת ניקיון משרדים עוד בטרם ניכנס למשרד החדש ממש. בכל מקרה, אנחנו צריכים לבדוק את המשרד החדש ואת המצב שלו ביסודיות עוד לפני שאנחנו מגיעים להסכמה.

חברה איכותית לניקיון משרדים תוכל לסייע לנו להפוך את המעבר לקל ופשוט יותר

למען האמת, יש מעט גורמים שיכולים להקל על מעבר המשרדים שלנו כמו חברת ניקיון משרדים איכותית. חברה שכזו, שעוברת במשרד החדש שלנו לפני שאנו נכנסים אליו והופכת אותו לראוי לכניסה שלנו, היא בדיוק שומר הסף שנחוץ לנו. גם לאחר שנכנס למשרד החדש נקרא לחברת ניקיון משרדים איכותית שאיתרנו, בכדי לוודא על השמירה של הרמה הגבוהה ואיכות המשרד הזאת, גם במשך זמן רב הרבה יותר.